noticiasCabecera

NOVAS

Presentación do libro O son Que Coñeceu Ramón Caamaño

Comprácenos anunciar que o vindeiro martes 27 de setembro presentarase na Casa de Cultura de Porto do Son a obra gañadora do XI Premio “Manuel Murguía” de Ensaio convocado pola Deputación da Coruña. A obra e froito da labor desenvolvida no marco do Museo Marea a prol da recuperación da memoria oral e fotográfica do noso pobo. Ogallá sexa do agrado demoitos lectores.

VISITA DE SENDERISTAS

O domingo 23 de abril de 2017, día do Libro, guiamos a un grupo do Clube Deportivo A modiño da Coruña polas “páxinas” do Marea.